Relax - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van paulenmarijkeinsrilanka - WaarBenJij.nu Relax - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van paulenmarijkeinsrilanka - WaarBenJij.nu

Relax

06 Maart 2020 | Sri Lanka, Aluthgama

Vandaag een 'Relax' dagje gehad.

Vanmorgen na het ontbijt naar het strand gebracht door de zoon van Siri, Sahan. Tijd afgesproken om 12.30 zodat ze ons weer konden ophalen. Ze hebben ons bij een restaurant gebracht voor het middag eten en ook hierna zijn we weer opgehaald. Ze zorgen heel erg goed voor ons! Geen vraag is teveel alles wordt verzorgd.

In de middag hadden we een afspraak staan bij een masseur, jaja Paul en Marijke komen hier uit hun comfortzone :) ik was om 15:00 aan de beurt en om 16:30 was ik klaar voor 3000 Roepies, dit is 15 euro omgerekend p.p.een koopje! Was een super goeie massage :)

Paul moest na mij en was ook 1,5 uur later klaar! Als herboren nu!

Voor morgen een spannende dag we gaan van niks uit maar we weten het nooit zeker natuurlijk! We gaan nog 1 maal naar het weeshuis om nogmaals de papieren te vragen en zelf in te mogen kijken, de vorige keer liet ze ons de papieren niet zien en we willen dit graag met eigen ogen bekijken! Morgen weer een poging. Daarna naar de buren van de mogelijke broer van Paul??

9.00 vertrekken we morgenochtend na het ontbijt.

Groetjes fan uus :) love you Janien Patrick en Jeffrey :)

• 06 Maart 2020 - 16:04

Gellie :

Niet te geloven anderhalf uur massage voor 15 euries, hier ben je al 30 voor 20 minuten kwijt. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad en dat je op die lieve mensen terug kunt vallen. Heel veel succes morgen met het vervolg van jullie zoektocht hoop dat jullie antwoord krijgen. Groetjes van gellie

• 06 Maart 2020 - 16:19

Tiny:

Heerlijk dagje dus....oooo die massages zijn heerlijk. Wij hebben het verleden week 2 dagen achter elkaar gedaan..idd 15 euro.
    Veel succes morgen en dikke tut van ons

• 06 Maart 2020 - 16:53

Cobie Van Der Wal:

Hele folle succes der nog Paul en Marijke. Leuk om olles sa mei te lezen

• 06 Maart 2020 - 16:54

Akke Brouwer:

Jim ha grút gelyk, hoeche gjin oppas en lit jim mar ferwenne!

• 06 Maart 2020 - 17:37

Wijtske:

Wat fijn dat ze daar zo goed voor jullie zorgen. Ik hoop voor jullie, dat er morgen duidelijkheid komt en dat jullie de documenten mogen inzien. Veel succes, ik blijf jullie volgen. Liefs, Xxx

• 06 Maart 2020 - 20:10

Magda:

Wat mooi dat ze zo goed voor jullie zorgen! Succes voor morgen!!

• 06 Maart 2020 - 21:03

Fokje:

wat fijn die massage ,hopen dat jullie morgen wat verder komen heel veel succes

• 06 Maart 2020 - 23:42

Veronica:

Een spannende dag morgen! Geniet vooral van alles... :-)