Bootreis Strand en Shoppe :) - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van paulenmarijkeinsrilanka - WaarBenJij.nu Bootreis Strand en Shoppe :) - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van paulenmarijkeinsrilanka - WaarBenJij.nu

Bootreis Strand en Shoppe :)

09 Maart 2020 | Sri Lanka, Aluthgama

Hallo allemaal,

Gister om 8.30 begonnen aan een 3-urende boottrip, wat fantastisch mooi is het hier onderweg door de mangroves je denkt dat je dan echt in een jungle bent:) je ziet je ogen uit! Slangen, krokodil, apen, veranen en nog veel meer zijn we tegen komen.

S'middags zijn we wêzen winkelen voor souvenirs voor de kinderen, en dit is gelukt :) kan niet vertellen wat we hebben gekocht want ze lezen mee :) we zijn o.a bij een winkel geweest waar ze met de hand van alles konden maken van hout, prachtig te zien hoe kundig deze mannen zijn.

Vandaag een rustig dagje, vanaf de middag tot 18.00 op het strand gelegen. Lekker warm en relaxt, 19.00 stond het eten voor ons klaar. Noodles met groenten en tonijn :)

Morgen een spannende dag, we gaan dan naar het vrouwen ziekenhuis waar Paul blijkbaar is geboren! hopen dat er info is betreft adres of geboorte datum van de moeder. Fingers crossed voor ús!

Groetjes Paul en Marijke

• 09 Maart 2020 - 15:34

Tiny:

Relax dagje is heerlijk...
    We denken morgen aan jullie en cross the Fingers

• 09 Maart 2020 - 20:35

Charlene :

Erg mooi om zo jullie reis te volgen! Spannend hoor zo'n zoektocht. Ik hoop dat jullie morgen meer informatie krijgen. Succes xxx

• 09 Maart 2020 - 22:26

Gellie:

Wát fijn dat jullie even lekker genoten hebben. Héél veel succes morgen hoop dat jullie info krijgen. Groetjes van gellie

• 09 Maart 2020 - 23:11

Magda:

Wat heerlijk dat jullie er zo van genieten. Morgen succes met weer een spannende dag!

• 10 Maart 2020 - 01:56

Jannet:

Wat mooi om jullie verhalen zo te volgen en wat jullie allemaal beleven prachtig

• 10 Maart 2020 - 09:33

Co6:

Wat mooi om jullie verhalen te lezen en jullie zo te volgen .
    Heel veel succes vandaag!
    Liefs

• 10 Maart 2020 - 10:43

Alie Kooistra :

ik geniet olle kearen wer fon jimme ferhalen hopelijk dot jimme joed geluk hawwe
    Gr fon Hein en Alie