Paar dagen voor vertrek naar Sri Lanka - Reisverslag uit Alutgama, Sri Lanka van paulenmarijkeinsrilanka - WaarBenJij.nu Paar dagen voor vertrek naar Sri Lanka - Reisverslag uit Alutgama, Sri Lanka van paulenmarijkeinsrilanka - WaarBenJij.nu

Paar dagen voor vertrek naar Sri Lanka

27 Februari 2020 | Sri Lanka, Alutgama

Bêste mensen,

Nog 4 dagen voor onze grote reis naar Sri Lanka, wij vinden het spannend om dit grote avontuur aan te gaan en weten niet wat ons staat te wachten, wij laten het maar over ons heen komen. Paul is heel rustig en relaxt en zegt nergens over in te zitten :open_mouth::grinning_face_with_one_large_and_one_small_eye: ik natuurlijk wel...:rolling_on_the_floor_laughing::rolling_on_the_floor_laughing: Vliegreis en de reis zelf zie ik niet tegenop maar wel wat kom je tegen daar, zowel negatief als positief:blush: ook zijn onze 3 kinderen thuis waar mijn ouders voor zullen zorgen, dit is een groot gemis voor ons aldaar maar was geen optie om ze mee te nemen daar heen, en wat is het geweldig dat Heit en Mem willen oppassen :hearts::hearts: en ons dit gunnen vooral voor Paul, Paul krijgt de kans om nu te gaan zoeken naar zijn roots, en de zuster die hem heeft opgevoed tot bijna 4 jaar oud is nog in leven en zij is nu rond de 77 jaar, dat kan dus niet lang op zich laten wachten. Paul heeft haar in 2013 gebeld en 3 weken geleden ook weer en zij kan zich Paul nog heel goed herinneren! Ze zei ' you was always play with the ball' en zij vertelde dat Paul een sterke gezonde baby/jongen was, zij vind het hartstikke leuk om hem ook te ontmoeten. Dit zal dan ook ons eerste trip worden wanneer we op Sri Lanka zijn, en dan hopen dat er meer informatie op ons pad komt, Paul heeft helaas niet veel info betreft ouders, geboortedatum etc. Het moet puur toeval zijn dat we bij de juiste mensen aan komen die meer kunnen vertellen, ook omdat er vooral in die jaren veel adoptiebedrog was, en het misschien wel een valse akte kan zijn. Paul gaat er leeg in, heeft in die zin nooit iets gemist zoals je wel gauw eens ziet in die programma's als spoorloos etc, het zou alleen mooi zijn als hij er wat bij krijgt en herkenning ziet :hearts: uhm ben niet zo goed in schrijven, maar zo hebben jullie een beetje een idee waar we mee bezig gaan en wie weet wat er komen gaat! Het gaat een lange reis worden a.s Maandag 14.30 vliegen we en komen wij 8.30 aan op Sri Lanka, dan nog 110 km rijden in de auto en dan zijn we in Aluthgama bij Siri en zijn gezin.

Wij proberen jullie op de hoogte te houden.

Liefs Paul en Marijke

• 27 Februari 2020 - 21:17

Antony:

Veel succes Paul en Marijke,
    Uit ervaring weet ik dat dit een indrukwekkende reis gaat worden. Ik zal aan jullie denken!
    Veel succes en geniet van het mooie land! Groeten aan Siri ;)
    Groetjes

• 27 Februari 2020 - 21:19

Aafie:

Oo zoo spannend om deze reis te kunnen maken. Echt heel veel plezier en hopen dat jullie lieve mensen mogen ontmoeten die Paul verder kunnen helpen. Wij zullen jullie volgen. Nog een fijn weekend en een goede reis❤️

• 27 Februari 2020 - 21:27

Fokje Henstra:

spannend ,ga jullie zeker volgen ,heel veel plezier en hoop

• 27 Februari 2020 - 21:33

Sandra De Roos:

Spannend hoor, het wordt vast een prachtige reis om nooit te vergeten! Alvast een hele goede reis, en ik hoop dat jullie de juiste mensen daar treffen. Succes en tot horens!!

• 27 Februari 2020 - 21:35

Bertha :

Paul en Marijke , ooo wat spannend maar wat een avontuur
    Ik hoop dat jullie iets vinden , doe voorzichtig en ga genieten
    Samen dit aangaan is toch geweldig
    Heeeel veel plezier en leuk om jullie zo te volgen
    Goede reis toegewenst

• 27 Februari 2020 - 21:52

Sita:

Na maanden wachten begint nu eindelijk ,jullie bijzondere reis .wens jullie een fijne reis .en ga fijn genieten samen .

• 27 Februari 2020 - 21:55

Annet:

Paul en Marijke
    Heel veel plezier en geniet van deze geweldige reis en ga jullie zeker volgen

• 27 Februari 2020 - 21:56

Jacobi:

Heel erg spannend voor jullie.
    Hopelijk vind Paul iets van zijn roots.
    Is toch belangrijker dan hij zelf misschien denkt.
    Alleen die zuster ontmoeten die tot zijn
    Vierde voor hem heeft gezorgd.
    Heel veel succes samen.
    En heit en mem doen het met veel plezier
    En genieten ervan.....

• 27 Februari 2020 - 22:25

Tineke Koelstra:

Goede reis toegewenst heel spannend hoop dat paul wat van zijn roots vind en dit samen doen is toch fantastisch

• 27 Februari 2020 - 22:45

Afke Oberman:

Zo bijzonder deze reis voor jullie, hoop dat Paul meer duidelijkheid krijgt.....veel succes en een hele fijne tijd! Ik ga jullie zeker volgen. Warme groet van mij.

• 27 Februari 2020 - 22:47

Henk:

Wat spannend allemaal zeg!! Al maanden / jaren hier mee bezig en nu is het bijna zover. Ik hoop zo voor Paul dat hij één van die weinigen is, waarvan de informatie die hij heeft wel klopt! En anders ziet hij toch zijn geboorteland weer terug! Wij zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen/ verhalen en foto’s. Heel veel plezier!! Dikke tút Peter en Henk

• 27 Februari 2020 - 22:57

Ina:

Wens jullie een veilige reis toe en hoop dat jullie vinden waar naar jullie op zoek zijn. Succes en zal jullie volgen

• 27 Februari 2020 - 23:01

Marjanke Wagenaar:

Leave Paul en Marijke.. hiel volle sterkte, succes en plezier mei dit avontuur..

Jim bern binne ien goeie honden bie pake Harm en beppe jannie..
    Jim vooral geniete..
    leafs marjanke

• 27 Februari 2020 - 23:17

Magda:

Hoi Paul en Marijke..wat spannend! De reis kan bijna beginnen! Ik wens jullie een gele bijzondete reis toe waar Paul zal vinden wat hij zoekt! Maar vooral genieten van deze bijzondere reis!!

• 27 Februari 2020 - 23:51

Ankje Dijkstra :

Een goede reis gewenst!

• 28 Februari 2020 - 00:18

Hannie Feenstra:

Leave Marijke en Paul,
    Wat bijzonder dat jullie deze reis samen gaan ondernemen.
    Dit zal een enorme unieke ervaring in je leven worden,
    die je nooit zal vergeten.

Paul, jij gaat terug naar je roots. De plek waar jij bent geboren,
    de omgeving het klimaat , de lieve mensen daar.
    Hoop dat de reis alleen maar positiviteit in zich heeft.

Lieve " duo penotti" :

ik wens jullie een geweldige en onvergetelijke reis toe.

Leafs Hannie.

• 28 Februari 2020 - 06:09

Jannie:

Paul en Marijke, wy winskje jim in hiele goeie reis ta! Have fun! Groetjes Eppie en Jannie

• 28 Februari 2020 - 06:20

Marleen:

Wat een bijzondere reis op zoek naar je roots. Ik hoop dat jullie vinden wat jullie daar zoeken wat zou dat fantastisch zijn, iets van familie te vinden . Dit wordt sowieso een onvergetelijke reis .Succes , geniet en pas goed op elkaar .

• 28 Februari 2020 - 09:25

Martinus:

Paul en Marijke, fantastisch dat jullie daar heen gaan, heel veel plezier en voorzichtig!
    Groetjes Martinus

• 28 Februari 2020 - 10:20

Yfke:

Paul en Marijke ik winskje jim in protste succes mei jimme byzondere reis nei Sri Lanka. Hopelijk fine jim wat roots fan Paul. Zeker gijn ik jim folgjen op dit reisblog. Geniet van dit avontuur tegearre. Xxx en oant gauw.

• 28 Februari 2020 - 10:46

Akke Brouwer:

Paul en Marijke,
    Wat spannend mar wat in aventoer. Hiel folle sukses mei it finen fan info oer Paul syn õfkomst.
    Goede reis tawinske hjer!

• 28 Februari 2020 - 12:03

Janneke Poelman:

Lieve Marijke en Paul
    Een hele fijne reis toegewenst!

• 28 Februari 2020 - 12:19

Jitske:

Paul en Marijke wij wensen jullie een hele goede reis toe en hopen dat Paul iets meer te weten komt over zijn verleden heel veel succes!

• 28 Februari 2020 - 21:53

Frederika:

Heel veel succes en plezier toegewenst.
    Hopelijk komt Paul meer over zijn verleden te weten.
    Kippevel om dit te lezen.
    Ga jullie reisverslag af en toe volgen.
    Fijne reis en kom gezond en wel,
    vol verhalen over een paar weken weer thuis.
    Vriendelijke groet; Frederika

• 28 Februari 2020 - 22:41

Charlene :

Lieve Paul en Marijke we wensen jullie een hele mooie reis. Geniet er van met z'n tweeën en hopelijk mogen er veel bijzondere momenten en mooie ontmoetingen zijn. Heel veel liefs Theo en Charlene

• 29 Februari 2020 - 09:49

Bram En Doetie:

Lieve Paul en Marijke

Eindelijk is dan maandag de dag, waar jullie zo lang al mee bezig zijn!
    Spannend!! Wij hopen dat jullie een hele fijne reis hebben, en wie weet wat meer informatie krijgen! Heel veel succes

• 29 Februari 2020 - 20:59

Janien:

Lieve heit en mem,

Ik gaan jullie heel erg missen ik gun het heit heel erg. Ik denk dat ik eerst nog moet wennen aan de eerste dagen zonder jullie. Maar het komt allemaal wel goed ik ga vaak aan jullie denken

Love you❤️✨

Dikke tut Janien

• 29 Februari 2020 - 21:01

Patrick:

Ik hoop dat jullie wat vinden daar julie op zoe
    gaan groetjes patrick love you

• 01 Maart 2020 - 10:31

Klaske:

Heey Marijke en Paul
    Heel veel succes deze reis , en vooral heel veel genieten

• 01 Maart 2020 - 12:41

Tiny En Jan:

Hoi Paul en Marijke
    We zijn net geland vanuit Srilanka...het was weer goed er te zijn.
    We wensen jullie een goede reis met hopelijk wat meer info over je roots.
    Maar bovenal ga genieten van alles.
    De cultuur. De chaos in het verkeer

• 01 Maart 2020 - 14:31

Coby :

Paul en Marijke Wij wensen jullie een goede reis toe en heel veel succes met jullie spannende avontuur!
    Liefs

• 01 Maart 2020 - 22:23

Frederika Vdveen :

Lieve Paul en Marijke heel bijzonder deze reis wens jullie alle geluk toe