Vertek Nederlands & Aankomst Sri Lanka - Reisverslag uit Alutgama, Sri Lanka van paulenmarijkeinsrilanka - WaarBenJij.nu Vertek Nederlands & Aankomst Sri Lanka - Reisverslag uit Alutgama, Sri Lanka van paulenmarijkeinsrilanka - WaarBenJij.nu

Vertek Nederlands & Aankomst Sri Lanka

02 Maart 2020 | Sri Lanka, Alutgama

De dag was aangebroken, afscheid van mijn ouders en onze lieve kinderen. Janneke kwam langs om ons van huis te halen en te brengen naar Schiphol.

9.00 vertrek naar Schiphol, de reis ging vlot geen strubbelingen onderweg, ook onze vlucht bleef op schema, op Schiphol liepen tot onze verbazing vele mensen met een mondkapje op zo ook het personeel daar.

13.50 mochten we aan boord van het mooie vliegtuig van Emirates Airbus 380-800, luxe met films spelletjes muziek en eten/drinken.

Vlucht ging voorspoedig en na wat uurtjes waren we aangekomen in dubai! Hier hebben we een tussenstop van 2,5uur gehad, tekort om dubai in... Maar er was wel een rookhok haha... Vlucht van dubai naar Sri Lanka verliep ook goed, gelijk curry met rijst om 5.00 sochtends! Sri Lanka aangekomen waren de koffers er al sneller dan wij zelf, onderweg vele controle posten ivm corona. Bij de aankomsthal stonden wel 40 a 50 mannen met namen op hun bordjes wie ze verwachten, als snel vonden we de juiste persoon sahan de zoon van siri die ons helpt bij de zoektocht. Eenmaal buiten sloeg ons het warme weer raar om't hoofd, het is hier 33 gr, volgens app gevoelstemp 37 al lijkt het wel 50. Koffers in de auto en nog 110 km gereden naar Aluthgama. Het rijden hier op Sri Lanka gaat veelal toeterend, je hebt vaak het hart in de keel :rolling_on_the_floor_laughing: aangekomen bij de bestemming een prachtig questhouse, wat info gekregen en met siri gesproken. Toen eerst maar even 2 uur in bed, we waren immers al wel 28 uur op, in het vliegtuig slapen wil niet, dan die kant dan die kant en dat zit niet lekker, en bij elk geluidje zat ik weer overeind.

Na die 2 uren heerlijk van de omgeving genoten en rond 15.30 wou siri met ons spreken om het plan te beschrijven wat te doen deze week, morgen starten we niet bij de zuster maar bij het ziekenhuis in Ragama waar Paul moet zijn geboren op 8 Juli. Volgens de zuster komt de moeder uit Hatton, arme omgeving en staat er een adres van de moeder in een hele rijke buurt.. Mogelijk iemand waar ze voor werkte als huishoudster of etc. En die haar hier bij heeft geholpen. We weten het niet? Erstaan ook wat onbekende dames in Paul zijn fotoboek die siri ook wil gaan uitzoeken, waarom verbleef Paul tot bijna 4jaar in het weeshuis? Mogelijk kreeg hij nog weleens visite van zijn moeder... Vraagtekens??? Morgen na het breakfast gaan we naar het ziekenhuis.

Wordt vervolgd! Als laatste een dikke dikke Tuut en kroep voor Janien Patrick en Jeffrey :hearts::blue_heart::blue_heart:

En Janneke super bedankt voor 't bringen!!!

• 03 Maart 2020 - 13:13

Tiny:

Fijn dat de reis goed is verlopen.....ja een hele overgang van 5 graden naar 35 graden. Liefs uit surhuisterveen

• 03 Maart 2020 - 13:55

Doetie Vrieze:

Hey Paul en Marijke

Fijn dat de reis goed is verlopen, idd een heel verschil van temperatuur dan hier.
    Succes en veel plezier.

Lieve groetjes Oom Bram en Tante Doetie.

• 03 Maart 2020 - 14:05

Gellie:

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen, heel veel succes met de zoektocht maar vooral ook veel plezier. ik kijk uit naar het volgende verhaal erg leuk om jullie zo wat te volgen. liefs van Gellie

• 03 Maart 2020 - 14:28

Antje:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen❣ Prachtig om jullie zo te volgen, succes in het ziekenhuis! Groetsjes Antje

• 03 Maart 2020 - 14:44

Martha:

Fijn dat jullie goed gekomen !veel plezier!

• 03 Maart 2020 - 14:51

Samantha:

Fijn dat jullie veilig aan zijn gekomen! Heel veel succes met jullie zoektocht, en heel veel plezier lieverds!❤️

• 03 Maart 2020 - 15:50

Hinke:

Oeeh wot warm sees!
    Mooi dot jim goed onkaam binne
    Protts succes moarn...bin beneid!

• 03 Maart 2020 - 16:29

Tsjikke:

Mooi dat de reis goed is verlopen. Hopelijk krijgen jullie antwoorden op de vele vragen .Heel veel suc6 en geniet ervan.We blijfen jullie volgen. Dikke tuut.

• 03 Maart 2020 - 18:17

Akke Brouwer:

Jeetje, fijn dat jim de lange flucht hân ha, en idd sliepe yn in fleantúch kin allinnich mar mei beste tabletten.
    Spannend allegearre mar hiel folle sukses!

• 03 Maart 2020 - 18:49

Beja:

Heel veel su6 en geniet van deze bijzondere reis ,hopelijk krijgt paul
    Alle antwoorden dikke kroep

• 03 Maart 2020 - 19:02

Magda:

Hallo Paul en Marijke, fijn dat jullie een giede vlucht hebben gehad. Het worden spannende zoektocht voor jullie! Succes en ook genieten hè van het prachtige land!! Groeten van ons allen...

• 03 Maart 2020 - 19:12

Coby :

Hoi Paul en Marijke
    Fijn dat de vlucht goed is verlopen .
    Heel veel succes en geniet van jullie bijzondere reis.
    Leafs.

• 03 Maart 2020 - 20:46

Jannie Van Der Werff:

Wel spannend allemaal. dus veel succes

• 04 Maart 2020 - 08:45

Esther:

Leaf Janneke dost hun brocht hast

• 04 Maart 2020 - 08:54

Fokje: